Najsilnejšia autobusová spoločnosť na Slovensku ARRIVA zriadila na svojich webových stránkach špeciálnu sekciu LIVE, kde informuje o aktuálnych opatreniach a zmenách. Po prihlásení sa na odber noviniek ich automaticky posiela záujemcom e-mailom. Cestujúci tak na jednom mieste získajú všetky informácie týkajúce sa mestskej a prímestskej autobusovej dopravy v okolí Michaloviec, Trebišova a Sobraniec. Linka zákazníckej podpory je aj naďalej k dispozícii cestujúcim každý deň od 8.00 do 20.00, a to i počas víkendov. ARRIVA zároveň vyzýva svojich cestujúcich, ako aj všetkých obyvateľov, aby chránili seba a svoje okolie nosením ochranných rúšok a rukavíc.
„Našim kolegom vodičom autobusov a všetkým zamestnancom, ktorí aj v týchto dňoch zabezpečujú chod verejnej autobusovej dopravy, patrí veľké poďakovanie. Podobne ako ďalšie povolania, aj oni sú v permanentnej službe verejnosti. Ich bezpečnosti venujeme zvýšenú pozornosť a aj cestujúcich prosíme o ohľaduplnosť k vodičom i k sebe navzájom. Pre našich kolegov – vodičov sme zabezpečili rúška a ochranné rukavice. Objednali sme respirátory a ďalšie rúška, všetkým zamestnancom poskytneme na podporu imunity vitamín C 1000. Okrem zabezpečenia ochranných pomôcok pre vodičov sme prijali viaceré opatrenia na zvýšenie bezpečnosti našich cestujúcich a vodičov, vrátane dôkladnej dezinfekcie vozidiel a priestorov, ktorú budeme realizovať až do odvolania,“ povedal László Ivan, generálny riaditeľ spoločností ARRIVA na Slovensku.
Vo viacerých mestách a vyšších územných celkoch je od včerajšieho dňa zakázaný vstup do verejnej dopravy bez ochranných pomôcok. „Toto opatrenie vítame. Považujeme za veľmi dôležité, aby aj cestujúci nosili ochranné rúška, prípadne šál, šatku či inú vhodnú alternatívu, a to nielen počas cesty autobusom. Zároveň cestujúcim odporúčame, aby v prostriedkoch verejnej dopravy dodržiavali dostatočný odstup a podľa možnosti nosili aj rukavice,“ zdôraznila Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.
Cestujúcim poskytuje ARRIVA aktuálne informácie, a to aj o zmenách cestovných poriadkov na linke zákazníckej podpory +421 915 733 733, od 8.00 do 20.00 každý deň vrátane víkendov. Od tohto týždňa prijala ďalšie opatrenia na zlepšenie dostupnosti informácií: „Nakoľko sa v posledných dňoch situácia neustále mení a dochádza k viacerým zmenám v cestovných poriadkoch a prevádzkových hodinách zákazníckych centier, pre cestujúcich sme na našich webových stránkach špeciálnu sekciu LIVE, kde informujeme o aktuálnych opatreniach a zmenách. Cestujúcim odporúčame, aby sa na našej webovej stránke prihlásili na odber noviniek, ktoré im automaticky zašleme na zadanú e-mailovú adresu,“ uzavrela Petra Helecz.